Klachten en Geschillenregeling
NovaCura Zorggroep doet er alles aan om de kwaliteit van uw zorg te optimaliseren. Komt het voor dat u een klacht heeft, bespreekt u deze met uw zorgcoördinator. Komt u er samen niet uit, dan willen wij u de onderstaande mogelijkheden bieden. Uiteraard mag u ook direct de onderstaande stappen ondernemen.
In alle gevallen nemen wij uw klacht serieus en vinden wij het belangrijk om de voorgevallen situatie/casus zo spoedig mogelijk op te lossen. In uw NovaCura zorgmap zit het klachtenregelement bijgesloten.
- U kunt gebruik maken van een externe onafhankelijke Klachten en Geschillencommissie. NovaCura Zorggroep is aangesloten bij KlachtenportaalZORG. U kunt contact opnemen via info@klachtenportaalzorg.nl. En op www.klachtenportaalzorg.nl kunt u het klachtenformulier invullen.
- U kunt uw klacht of geschil e-mailen naar klacht@novacurazorggroep.nl. Deze komt bij onze interne klachtenfunctionaris terecht en neemt deze in behandeling.
- U kunt uw klachtenformulier hier direct downloaden. Deze kunt u invullen, ondertekenen en daarna hieronder uploaden of e-mailen naar klacht@novacurazorggroep.nl of versturen naar: NovaCura Zorggroep t.a.v.: afd. Klachten, Eleanor Rooseveltln 3-25, 2719AB te Zoetermeer.
- Uw klacht wordt behandeld en u ontvangt uiterlijk binnen 6 weken een reactie. Is de reactie/oplossing niet volgens uw wens dan kunt u altijd bezwaar maken.